-

-

SEKS FREE

Sunday, May 11, 2014

MY FIRST TIME : HILANG DARA

aku kapel dgn Ran lepas aku pts dengan Ez.memanglah aku frust sbb Ez 1st love aku..mungkin sbb mak aku x nak tgk aku nie frust menonggeng n tunggu c Ez tu hampir 2 taun,mak aku pun suruh anak buah die usha aku.Anak buah mak akue nie bukannye sapa-sapa pown dgn kita org,ahli keluarga gak..cuma ahli keluarga jauh lah...jauh sgt sampai aku x pernah knl die..bila aku kapel ngan c Ran nie kiranya aku cuba pupuklah sayang aku balik utk lelaki.memanglah sume ok..cumanye,....

oleh sebab kita org kapel guna sms pada asalnye,so kitorang deal lah nak jumpa..suma x de pape masalah.mak aku pun suka kat die..si Ran ni memang bijak..die tau aku x suka bab2 blue..so die tarik aku pelan2..die citer sikit2 bab blue2..x delah advance sgt..
oleh sebab jumpa terlalu kerap,kiranya aku berani lah gak nak salam tangan die..yang kononnya aku kata pd diri aku cuma c ez tu je yg dpt pgg tgn aku.

Next day tu dia tanye,blh x kalo dia kiss dahi aku.aku ckp lah ,x boleh..dia kata,sekali pun x pe..aku jwb lg x blh...bila time jln2 tue,kira kitaorang gaduh lah gak cz ada sorg mamat nie usik aku..memang hot lah die..mana x nye...mamat tue siap bandingkan dia dgn aku...so,mase nak pujuk dia balik tu,kira nak ambil tempat privacy lah ckit.So,adalah satu lorong nie,agak gelap gak lah..kita orang discuss kat situlah..Discuss...yup!!discuss...dia diam...aku yg byk ckp.,.aku tau lah die mrh kan?cz dia diam je...then bila aku penat sgt bercakap,penat pujuk,aku tanpa dipinta-pinta terus kiss dia.bukan didahi tp di pipi.Dye cam terkejut.terus senyum..

Hari berikutnye,kitaorang kuar lagi..hari tu bapak aku panas giler dengan aku..mana x nye,anak dara die asyik ilang je dr umah..kuar je..So aku luahkan perasaan dengan c Ran nie..aku siap pelok dia lg..x de dah malu2...peluk sampai terasa sgt tetek aku terkena badan dia..makin lama sebenarnya makin aku sengaja.Sengaja bagi stim kat die.sebab aku bangga,at least kalo dia dpt rasa gak buah dada aku..aku tahu dia nak sgt..tp aku x sound lah..biar die yg bertindak dulu.

Alah,bab2 yang orang larang lah kita suka kan?Malam tue,Ran kol akue...tanye lah,aku nie x ksh ke kalau buah dada aku terkena kat badan die?malam tu entah hilang mana entah malu,x tau lah...aku jwn,tak.xksh pown..die tanye lagi..knp?aku jwblah..saya tau awak nak rasa sikit kan?malam tue dia mintak izin,boleh x kalo die pegang buah dada aku,aku cakap pegang je boleh..lebih2 x boleh..

so,esok tuee kitaorang kuar lagi..kat lorong yang sama,cz kat situ memang x de orang lalu...kita orang wat projek kat situ..

First tu,die bukak bj aku...dia raba,picit...raba..lembut...aduh..best giler...cam disayangi sgt2 rasanye...then dia kata,nak hisap,aku yang tengah dengan nikmatnye kata ok je..dia pun terus isap..1st time lelaki hisap memang tegang terus..cepat betul aku stim..memang syok...best!!!!!korang test lah...bila dah cam tu die kata lah,nak pegang batang dia x,aku kata x nak..dia tarik tgn aku.fuh,giler..x terbayang aku butuh lelaki sebesar tue..aku imagine dulu setakat ibu jari je..rupanye besar gak..aku terus tarik..dia tanye,knp..aku ckp lah,besar sgt...dia jwb..biasa je...dia kiss bibir aku..lintang pukang aku dibuatnya..x penah kiss before tue kan...memang lah nervous..wah,kissing nie wat aku naik berahi...betol2 terangkat aku punye kaki..

nak dijadikan cerita...puaslah bibir aku kena jilat,kena hisap dek bibir c Ran tu..memang aku tau Ran tau suma benda cz dia suka sgt tgk citer blue2 thp dewa nie..time tue jugak aku dtg period..kiranya yang lepas c Ran tu bibir n buah dada aku yg kira agak puas lah gak hisap ni..kata orang,sekali buat nak lagi kan?

seminggu lepas tu kita orang kuar..kira kuar kali ni memang taget habis datang bulan..Aku ckp dengn Ran,aku x nak main cucuk2 pakai butuh..aku nak dia pegang n rasa je puki aku..dia kata terima kasih..then,kita org pergi tempat yang sama...aku bukak kain aku..dia sentuh..aduh..ku sangkakan nikmat ciuman dan hisapan buah dada nikmat yang terhebat,rupanya,ada lg yg lebih hebat..dia cucuk pukiku guna jari.nikmat..mula mula sakit..tp lepas tu,aku yg paksa die wat lebih laju..1stt guna 1 jari,,then 2 jari,masuk 3 jari aku dah meraung...jadi tergendalalah hubungan asmara kami tadi sbbnya aku dh nampak skt sgt...Ran memang baik..dia x paksa pun aku...

Sejak hari  tu, tempat paling best sekali untuk buat suma nie ialah panggung wayang..cakap je panggung mana tempat kitaorg yg aku n ran x pegi..sampai2 kami pernah tengok citer kt pawagam 3 kali...gara2nye,aku asyik nak dia isap buah dada aku..n for ur all information,buah dada aku makin hari makin membesar..dulu,aku suka labuhkan tudung aku ke bawah cz dulu aku fikir,malu kalau lelaki tengok.tp sejak aku dah bagi Ran rasa semua,aku jd bangga pulak dengan buah dada aku..aku siap pakai baju yang nampak body n baju yang boleh menonjolkan bonjolan aku tue..tudung pun aku pinkan atas bahu..biar dada aku nampak luas..n buah dada aku nampak cam besar..

memang banyak efek dr tue..aku yg berkerja kat kedai jual baju memang selalu terkena dengan siku lelaki.kadang2 aku tahu mereka perhatikan buah dada aku.ada gak yang sengaja buat2 sengaja tersentuh tetek aku ne..selalu gak c ran bising.mana x nye,lelaki lain dah bayangkan tubuh badaan aku...

story punya story,one day pareent aku x balik rumah.kakak aku pulak stay kat umah pakwe die..abg aku pulak,biasa lah..awek siap tidur kat bilik die lg bila die taw mak n bapak aku kuar gi rumah sedara yang jauhnya kira 3 jam dr umah kitorang.so,xdelah dieorg nak balik mlm 2 gak kan?nak jdkan story,hari tu kiranya kami suma wat hal masing2 lah...aku gaduh nak giler dengan c Ran.so mase tu abg aku ade kat umah..dengan awek die lah..aku dgr ade org keetuk pintu bilik aku.aku tadi dengan malas tu bukak lah..mata memang bengkak habis lah..mana x nye,menangis sbb Ran.

Bila aku bukak je pintu,aku tengok abang aku.Siap pegang-pegang pinggang ow dalam kata lain pegang bontot gf die depan pintu bilik aku..."apahal,along?"soalku.along bagi signal mata dekat aku.aku toleh ke arah dpn rak buku.alamak!Ran!aku terus tutup pintu balik...abg panggil..mau x mau kuar gak lah dr bilik tu...oh ya,lupa nak bg tau..rumah kitaorg ada bibik.so,memandangkan bibik tu agak taat,so dia x delah nak bising2 sgt.

"Si Ran tu nak bercakap dengan ko.Bawak bincang dulu.Along nak kuar dengan kak nisa.Jangan mcm2 tau,"pesan along.aku mengangguk je.Pantas bila along dah hilang dari mata,aku hadiahkan Ran jelingan tajam.Tanpa ada bicara aku balik ke bilik.blm sempat aku tutup pintu,dia dah tahan pintu aku.

"Yang,pls..jgn wat mcm nie...,"rayunya.Aku diam.letih main tolak menolak pintu,aku biarkan saja pintu tu.Dia masuk ke dalam bilikku.Pintu waktu tu x tertutup.Bila je bibik panggil nama aku,aku terus tutup pintu tu.takut gak dia ternampak aku dengan Ran.Bukan ape,sbb aku tkt nanti makin kecoh..

Bila 2-2 dah ade kat dlm bilik,aku sambung baring aku kat katil.Aku pura-pura tidur.kitra cm still skt hati lah..aku cm x nak dgr dia ckp.Mmg pun dia x ckp..die terus baring sebelah aku...sambil panggil,.."sayang...."..Agh...aku dah agak..mesti otak dah fikir blue...aku biarkan saja..egolah konon...

mase tu sekali lagi kami beromen..memang puas...cuma 1 saja yg aku tolak...pecahkan dara..sbb aku tkt sgt yang tue..tkt sgt..

one day,entah apa yg terjadi,aku mintak die belikan kondom..aku kata aku dah ready nak wat suma benda..dia apa lg,terus lah pecut gi umah aku..dekat dalam kawasan umah aku tu belakang tu ade rumah kecik tempat bibik.so,aku kata lah dengan bibik,aku nak pinjam rumah die sekejap..die x byk bising.biasalah..anak majikan...heheh...bila je dia sampai,direct pegi umah bibik tu..memang betul2 aku pecah dara time tu gak..

first tu,juz ringan2..cium2..pegang2..sbb aku x tahan sgt,aku terus mintak dia masukkan je batang dia dlm lubang aku...kali pertama,x lepas..sakit sgt2..aku kata kat die,xyah lah buat hari nie,dia kata,x pe..sikit je lagi..try kali kedua..x masuk gak..aku katalah,lubang keciklah!dia balas..memanglah kecik sbb masih fresh...try kali ketiga,aku rase memang sakit teramat sgt.aku kata stop jelah..cz aku dh x tahan..kaki aku memang dh bergegar habis..mata aku dh berair...sakit sgt..dia ketawa..dia kata x lama lg...so die mintak aku diam n tahan sekejap je..aku kata ok je..bila dia masuk,aku cuba tahan,dia masuk lagi..aku dah meraung...dia biarkan je..dihempap terus masuk!!fuh,sakit sampai aku menangis.dia cium pipi aku.."thanks,sayang..sayang dah jd milik Ran untuk selamanya,"ucapnya lembut batangnya masih didalam rahimku.aku minta agar dia x keluarkan,sebab aku rasa pedih sgt.dia biarkan saja..mulutnya dimasa yg sama main dengan tetakku..aku rase lega sgt..rasa gembira sgt sebab aku dah bagi dara kat seseorang.Aku rasa cm bebas sikit..kiranya,selama nie aku dah jaga then aku dah x perlulah nak terbeban sgt nak jg lg...bila dia cabut batang die mmg pedih sgt...sakit..die senyum pandang batang die..die bisik..."sayang ..meh tengok.." aku hampir nak marah bila tengok ade darah.."ini tandanya sayang dah x virgin lagi,"suaranya lembut..aku angguk..mengerti...entah kenapa aku cuma merelakannya..Ran buat aksi sorong turun denganku...mula2 memang pedih tp tak lama lepas tu jd nikmat.nikmat sgt...sampai aku aghhh...agh...aghhhha....dengan ran...memang waktu tu habis giler aku kena sapu oleh ran..x deyang tinggal pun..cuma aku minta kita org pakai skill biasa..aku baring,dia yang sorong turun.sbb aku kata aku still sakit..

Bila je kita org dah buang kondom n so on...Ran ucap terima kasih..dari mata dia aku tahu dia puas sgt..mana x nye...dpt dara perempuan..1st buat terus dpt virgin...mmglah dia happy...cuma aku yg x puas..mungkin sbb aku skt sgt tu kot..

Esoknya..kami belasah lagi...kali ni agak kritikal sbb masa tue kitaorang buat kat bilik mak dan bapak...memang syok habis..kali nie kitaorg x guna kondon,,free je...memang kalau batang masuk dalam lubang secara nutrel,memang feeling habis...kali nie,aku pulak yang puas...puas sgt2...

lepas hari tu,aku x lagi berprojek .sbbnya,dia smbg study kat u.k..then aku stakat kat malaysia nie je..kadang2 rasa nak jugak batang masuk dalam puki ni tp aku tahu,aku kena setia dengan die..n paling aku x sabar,hujung tahun nie dia balik malaysia..dan kami janji nak check in hotel...untuk lepaskan rindu!!!agh...xsabar nak rasa n pegang butuh die...mst dah makin besar..aku harap,kali nie lebih advance..kalo boleh blow dlm,aku x kesah..sbbnya,aku dah really pil perancang...hahah..

4 comments:

  1. informasi yang sangat bagus dan bermanfaat gan. ditunggu informasi nya selanjutnya gan terima kasih ^^


    Selamat Datang di Intanqq.com

    Intanqq menyediakan 8 permainan dalam 1 ID
    Berikut permainannya :
    * Bandar Balak66 (New Game)
    * Sakong (New Game)
    * Bandar Poker (Hits Game)
    * BandarQ (Hot Game)
    * Poker
    * Domino
    * Capsa Online
    * AduQ

    Berikut keuntungan bermain di Agent Poker Intanqq :
    - Bonus Turnover 0.3% dibagikan setiap hari
    - Bonus Extra turnover setiap minggu
    - Bonus referal sampai 20% dan berlaku seumur hidup
    - Proses depo dan wd HANYA 1 menit
    - Minimal depo dan wd HANYA Rp.15.000
    - Win Rate 98%
    - No robot 100%

    Pin BBM: 2AD20246

    Ayo tunggu apalagi? segera bergabung bersama kami dan kunjungi website kami bosku ^^. menangkan hadiah nya bosku ^^

    ReplyDelete
  2. Mcm best je...nk try gak
    01150778654

    ReplyDelete